Често задавани въпроси (FAQ)

Какво е Jolly.bg?

Jolly.bg е сайт за тениски, суитчъри, чаши, торбички и други продукти с оригинален дизайн, специално създаден от нас.  Всеки един от нашите продукти е грижливо подбран и подготвен от нашия екип с голямо желание преди да бъде доставен до теб по-възможно най-бързия и удобен начин.

Колко продукта мога да поръчам?

Няма максимално наложено количество за броя продукти, които да поръчате. Единственото изискване е да имаме складова наличност, което ще бъде посочено в страницата на продукта, който сте си харесали.

Как да направя поръчка?
В Jolly.bg не е нужно да имате регистрация, за да поръчате, тя е препоръчителна. Ето какъв е процесът на поръчка:
 
1. Изберете желан от вас продукт.
2. Натиснете на бутона “Добави в количката" и се запознайте с информацията към продукта.
3. Отворете кошницата в горния десен ъгъл и продължете с попълването на своите данни и тези за доставка.
4. Прегледайте поръчката си и я потвърдете.

Готово! При успешно направена поръчка, ще получите имейл с потвърждение от нас. 
Каква е цената на доставка?

Цената на доставка до офис на ЕКОНТ е на стойност 4.90 лв.

Цената на доставка до адрес е 6.90 лв с фирма ЕКОНТ.

Какъв е срокът за доставка?
Срокът за доставка варира между 1-2 работни дни. След като направите своята поръчка, екипът ни ще разполага с един работен ден, за да я обработи и прегледа дали всички данни са попълнени коректно. Ще направим всичко възможно от себе си да я изпратим още в същия работен ден, защото знаем колко е важно да е при вас навреме.
 
След като получите потвърждение от нас, поръчката ви ще бъде опакована с много грижа, любов и внимание и ще бъде изпратена към посочения от вас адрес, а вие ще получите имейл с потвърждение. 
 
 
Дocтaвĸи нe ce извъpшвaт в нeдeля и в oфициaлни пpaзници и oфициaлни нepaбoтни дни (peглaмeнтиpaни oт дъpжaвaтa).
Мога ли да върна поръчката си?

Можете да върнете поръчката си или част от нея в рамките на 14 дневен срок от получаване в случай, че продуктите са в тяхната оригинална опаковка, без следи от употреба, без дефекти, с всички етикети, аксесоари, и др.
 

В случай, че желаете да върнете някой от продуктите, ни пишете на office@jolly.bg с номер на поръчката, продукта/продуктите, който/които искате да върнете, причината за това и ще ви отговорим в рамките на 2 работни дни. В отговор ще получите стандартен формуляр за упражняване на право на отказ, в който ще е необходимо да попълните вашите данни, банкова сметка за възстановяване на сумата и причина за отказ и да ни го изпратите обратно.


Транспортните разходи за връщането на продуктите са за сметка на купувача. Изключение правят случаите, в които стоката, която сте получили е с наличен дефект или нейната цялост е нарушена.

В какъв срок ще получа сумата от върната поръчка?

Сумата ще ви бъде възстановена не по-късно от 14 дни след попълването на формуляра за връщане на продукт.
Парите ще бъдат преведени по банковата сметка, която сте посочили във формуляра

Мога ли да заменя поръчката си или част от нея с други продукти?

Имате право на замяна само в случай, че поръчката ви не съдържа персонализирани продукти и в случай, че някой от продуктите е дефектен или има проблем с доставката по наша вина. 

Във всички останали случаи не приемаме искане за замяна на продукт, тъй като всеки един от продуктите ни е специално създаден за вас и вашата поръчка. 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас